1. W celu uzyskania pomocy przy promocji wydarzenia przez Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej należy złożyć wypełniony formularz dostępny na stronie sspg.pl.
    2. Strona wnioskująca o wsparcie w promocji wydarzenia  jest zobowiązana do umieszczenia logotypu Samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej na materiałach związanych z organizowanym projektem/wydarzeniem. Logotyp wraz z zasadami jego umieszczania można pobrać tutaj.
    3. Informacje o zgłoszonym wydarzeniu w przypadku zaakceptowania ich do wstawienia na kanały informacyjne Samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej zostaną zazwyczaj na nich umieszczone w przeciągu 5 dni od nadania formularza.
    4. Zastrzegamy prawo do nie zaakceptowania prośby o promocję kanałami informacyjnymi Samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej zgłoszonego wydarzenia, w szczególności jeśli nie jest ono organizowane przy Politechnice Gdańskiej, nie pasuje ono do charakteru inicjatyw promowanych przez Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej, rażąco narusza zasady dobrego smaku bądź też z innych, nie wymienionych tu powodów. Przykłady informacji, które nie zostaną wstawione:
      –informacje zawierające wulgaryzymy,
      –ogłoszenia prywatne takie jak „Sprzedam dwuletni traktor z przebiegiem 300km za tysiąc złotych”,
      –i tym podobne. 🙂
    Opublikowano: środa, 14 Styczeń 2015

    Używając naszą stronę akceptujesz politykę cookies. więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close