W budynku Bratniak znajdują się trzy sale ogólnodostępne, z których mogą korzystać organizacje studenckie, koła naukowe oraz studenci indywidualnie. Rezerwacja sali jest przeprowadzana przez Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej.

    Procedura rezerwacji sali konferencyjnej (205, 402A, 402B):

    1. Zarejestruj się na https://e.sspg.pl – wymyśl swój login, podaj e-mail w domenie poczty studenckiej (@student.pg.gda.pl – później można go zmienić w panelu zarządzania użytkownikiem!) i uzupełnij pozostałe dane. Aby dokonać rejestracji musisz być studentem Politechniki Gdańskiej.

    2. Po potwierdzeniu i aktywowaniu konta poprzez link wysłany na Twoją pocztę studencką wejdź na eSSPG (link powyżej) i uzupełnij dane przechodząc do opcji ‚Zarządzaj kontem’ -> ‚Zarządzaj danymi osobowymi’.

    3. Salę możesz rezerwować:

    • jako organizacja: Jeśli Twoja organizacja jeszcze nie jest zgłoszona, zrób to wybierając z menu po lewej opcję ‚Organizacje’ -> ‚Zgłoś koło lub organizację’. Zgłoszenie koła wymaga przesłania aktualnego statutu oraz potwierdzenia istnienia koła odpowiednim zaświadczeniem. Jak koło/organizacja zostaną zgłoszone wygenerujemy za Ciebie taki dokument, który musisz przynieść podpisany do naszego biura (pok. 216, Bratniak) celem potwierdzenia danych.
    • indywidualnie: nie musisz zgłaszać swojej organizacji – przejdź do kolejnego punktu

    4. Przejdź do zakładki ‚Rezerwacje’ -> ‚Zarezerwuj salę’ w systemie eSSPG. Wybierz, czy chcesz zarezerwować salę 205, 402A czy 402B.
    Pamiętaj o przeznaczeniu sal oraz dostępnego w nich miejsca:
    -sala 205 jest salą typowo konferencyjną przeznaczoną dla około 20 osób
    -sala 402A jest salą typowo warsztatowo przeznaczoną dla około 25 osób
    -sala 402B jest salą typowo konferencyjną przeznaczoną dla około 55 osób

    5. Wybierz dzień z kalendarza klikając na niego. Zanim to zrobisz możesz sprawdzić dostępność sali – terminy już zarezerwowane wyświetlają się na czerwono i są opisane godzinami!

    6. Uzupełnij pozostałe pola formularza i prześlij go. Z Twojej strony to wszystko – w razie akceptacji lub odrzucenia rezerwacji zostaniesz o tym powiadomiony zarówno na podstronie ‚Rezerwacje’ -> ‚Moje rezerwacje’, jak i na Twój adres e-mail. Nie musisz przynosić żadnego pisma, my zajmujemy się resztą formalności.

     

    Upoważnionej osobie na wydanie decyzji przysługuje 7 dni roboczych. Pamiętaj, aby złożyć rezerwację z conajmniej tygodniowym wyprzedzeniem przed planowanym wykorzystaniem sali.

    Rezerwacje, które oczekują na akceptację, nie są zaznaczane w kalendarzu. W wypadku podobnych terminów rezerwacji sali akceptowane jest to zgłoszenie, które zostało nadesłane wcześniej.

    O akceptacji lub odrzuceniu rezerwacji użytkownik jest informowany drogą mailową, jak i również odpowiednim opisem wniosku w systemie eSSPG w zakładce ‚Moje rezerwacje’. 

    Podanie zaakceptowane przez Z-cę Przewodniczącego SSPG ds. Struktury Wewnętrznej oraz administratora budynku Bratniak jest przekazywane na portiernię, skąd w podanym terminie można pobrać klucz do sali.

    Opublikowano: piątek, 28 Październik 2011

    Używając naszą stronę akceptujesz politykę cookies. więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close